بازي سرا
معرفی کامل بازی Tetris و بازی ارتش های فرازمینی!


یاد و خاطرهی Tetris و گیمپلیای عجیب! 

Team Snore که پیش از این بازی بسیار جذاب و فکری Between In را تولید کرده بودند ، هماکنون در حال ساخت بازی عجیبی دیگر به نام  The Flower Story هستند. در این بازی، شخصیت اصلی در حال تلاش برای جلب توجه معشوقه ی خود با بردن گل است که آن عزیز از شخصیت اصلی درخواست سختی میکند... 

گیمپلی بازی Tetris ترکیب با پازل و سکوبازی است! در حالت پازل، باید گلهای موجود را جمع آوری کرد و بالاترین امتیاز را به دست آورد.

 مکانیک های مختلف بازی هم شامل: راه رفتن و پرش و جابه جا کردن بلوکه ای بازی Tetris به طور همزمان با جابهجایی کاراکتر است. موتور استفاده شده برای ساخت این بازی عجیب XNA است و در نیمه ی دوم سال 93 برای رایانه های شخصی منتشر میشود.


حمله به زامبی های بیچاره!


 بازی دو بعدی Zombies Poor توسط استودیوی ساینا در حال ساخت است و به زودی منتشر میشود. این بازی دارای سه شخصیت اصلی است و در هر فصل از بازی، بازیکن یک شخصیت جدیدی را تجربه میکند. داستان آن از جایی آغاز میشود که شخصیت اصلی بازی در کمپ نیروی ویژه در حال تعلیم است.

 سپس برای بازرسی به شهری فرستاده میشود، در میان راه متوجه میشود که کنترل این منطقه از دست نیروهای ویژه خارج شده و سعی میکند تا از این موضوع سر در بیاورد. کمی بعد پی میبرد که شهر به ویروسی آلوده شده که حاصل از فعالیت شرکتی مرموز در منطقه است... 

از امکانات بازی میتوان به خرید ماشینهای گوناگون، خرید انواع اسلحهی جنگی، ارتقای خودرو (مثل نیتروژن) و وجود اچیومنتهای متنوع و باس فایت اشاره کرد. 

برای ساخت مراحل بازی زمان زیادی صرف شده و یکی از نکات مهم آن، مراحل بزرگ و پر جزییاتاش است. عرضهی این بازی برای فروردین ماه در نظر گرفته شده است. 


 بازی ارتش های فرازمینی 

روند تولید بازی ارتش های فرازمینی به مرحله ی تست و عیبیابی نهایی رسیده است. با توجه به دستاوردهای اخیر این بازی و بازخوردهای داخلی و بین المللی، استودیوی راسپینا تصمیم گرفت با لحاظ کردن پیشنهادات و انتقادات بازیکنها نگاهی نو به ادامهی روند پیادهسازی داشته باشد، تا علاوه بر برآورده کردن توقعات داخلی، نمایندهای شایسته در عرصهی جهانی باشد. تابستان 1393 زمان ورود ارتشهای فرازمینی به بازار ایران خواهد بود.

 زمان دقیق انتشار پس از انتخاب بهترین ناشر به صورت رسمی اعالم خواهد شد. راسپینا امیدوار است همانگونه که در عرصه ی تولید، بازیسازان ایرانی جریانی نو را شروع کردهاند، چرخهی نشر نیز همگام با این جریان پیش رود.

 بهار 93 با اطالعات، تصاویر و ویدیوهایی جدیدی از Armies.T.E همراه شما بازیکنان خواهند بود و از سورپرایزی ویژه رونمایی خواهند کرد. همچنین این استودیوی توانمند امیدوار است تالش شبانهروزی آنها طی این مدت، موجبات رضایت شما را فراهم آورد و تجربهای لذت بخش را برایتان به همراه داشته باشد. 



(0) نظر
برچسب ها :بازی Tetris - بازی ارتش های فرازمینی
صفحه نخست پست الکترونیک وبلاگ تبیان
نوشته های پیشین
هفته اول آبان 1398
موضوعات
معرفی کامل بازی (2) بازی های 2 بع (0) بهترین بازی های ایرانی (0) کتاب برنامه نویسی بازی (0)
صفحه ها
فیدها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2404
تعداد نوشته ها : 2
تعداد نظرات : 0
X