بازي سرا
معرفی کامل بازی کله بشغابی ها و شکارچی سیاره

گیر افتادن نامه رسان در سیارهی کله بشقابیها 

ژاکوب، پیرمردی بیاعصاب و خشن است که سالهای سال وظیفهی نامه رسانی بین سیارهای را بر عهده دارد. اما در جریان یکی از سفرها، سفینهی ژاکوب درون کرم چالهای ناشناخته که بر روی نقشههای ماهوارهای وجود نداشته، گیر میافتد... ژاکوب از هوش میرود و پس از به هوش آمدن، خود را در یک سلول تاریک میبیند... سیارهی کله بشقابیها نامی است که بر در و دیوار این سلول و تمامی محیط اطراف نقش بسته است.
 هم اکنون شما در نقش ژاکوب عصبانی، بدون دانستن اینکه کجا هستید بازی را آغاز میکنید. در بازی شما سفینهای را کنترل میکنید که در ابتدا قابلیت چندانی ندارد اما با پیشرفت در مراحل، سالحها و قابلیتهای جدیدی نظیر لیزر به دست میآورید. این بازی از سنسورهای حرکتی تلفنهای همراه و تبلتها استفاده میکند. مراحل بازی متنوع هستند و انواع دشمنان و موانع جذاب، پیشروی را برای شما دشوار میکنند. بازی فرار از سیارهی کله بشقابیها توسط استودیوی غول آخر تولید شده و هماکنون میتوانید آن را از مارکتهای معتبر ایرانی دریافت کنید. 

فینادیهای صلح دوست و راستگو

 بازی شکارچی سیاره توسط استودیوی یگانه افزار پویا در دست ساخت است. در روزگاران دور در کهشکان راه بروکلی، سیارههای کوچک و بزرگ زیادی وجود داشتند که پر از موجودات عجیب و غریب و هوشمند بودند. یکی از سیارهها که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ بود، ناماش فیناد بود. مردم فیناد انسانهای قوی و باهوشی بودند و همیشه سعی میکردند با مردم سیارههای دیگر کهشکان با دوستی و محبت رفتار کنند.
 فینادیها در تمام کهشکان به صلح دوستی معروف بودند. با این وجود، مردم سیارههای دیگر میدانستند که مردم فیناد هیچوقت زیر بار حرف زور هیچکس نمیروند برای همین حتی مردم قویترین سیارهها هم به فینادیها احترام میگذاشتند.
 خصوصیت مهم دیگر فینادیها در بزای  بازی شکارچی راستگویی آنها بود. آنها آنقدر راستگو بودند که مردم هیچ سیارهای به یاد نداشتند که حتی یک دروغ از یک فینادی شنیده باشند. راستگویی و انصاف آنها باعث شده بود که مردم همهی سیارهها به آنها اعتماد کنند و برای خرید و فروش کاالهای مختلف از همه جای کهکشان به این سیاره میآمدند و در مرکز سیارهی فیناد


یعنی شهر فینالود با مردم سیارههای دیگر خرید و فروش انجام میدادند. انجین مورد استفاده NeoAxisEngine است و هستهی اصلی گیمپلی شامل تیراندازی سوم شخص و همچنین سکوبازی و حل معما است. اصلیترین بخش گیمپلی بازی اکشن تفنگی است که به صورت دو زمانه از سالحها استفاده میکند. بازی جذاب شکارچی سیاره برای رایانههای شخصی در تابستان 93 منتشر میشود.



نبردی زمینی، هوایی و دریایی


 تیم مستقل کارخانهی رویایی در چند ماه اخیر در حال کار بر روی یک پروژهی مستقل و جذاب در سبک Race بوده و نسخهی بتای آن بهزودی بهصورت کامال رایگان از طریق وبسایت این تیم و سایتهای مرتبط منتشر خواهد شد. تاریخ دقیقی از زمان انتشار این پروژه اعالم نشده اما تاریخ احتمالیای که برای این پروژه در نظر گرفته شده است 15 تیر ماه است. 
بازی سرعت کوچک: همهی ستارههای بازیهای ایرانی یک پروژه برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، اندروید و iOS است و از یک ایدهی جدید و کامال جذاب بهره گرفته است و آن استفاده از شخصیتهای بازیهای ایرانی در این بازی است که عالوه بر این شخصیتهای بازیهای خارجی نیز در این بازی حضور خواهند داشت و به سه صورت ریس زمینی، هوایی و دریایی با هم به جدال خواهند پرداخت.

(0) نظر
برچسب ها : بازی ژاکوب - بازی شکارچی
صفحه نخست پست الکترونیک وبلاگ تبیان
نوشته های پیشین
هفته اول آبان 1398
موضوعات
معرفی کامل بازی (2) بازی های 2 بع (0) بهترین بازی های ایرانی (0) کتاب برنامه نویسی بازی (0)
صفحه ها
فیدها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2402
تعداد نوشته ها : 2
تعداد نظرات : 0
X